Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Autohit
Chci inzerovat
Vydáváme
magazíny

Volkswagen Amarok 2.0 BiTDI Trendline Canyon: Princ Drsoň

Test

Volkswagen Amarok je pořádný pick-up, ale potkáte ho nejčastěji v šedivé barvě. Nyní může díky paketu za nějakých 160 000 Kč vypadat fakt cool, skoro jako princ. verze Canyon ale nabízí víc než jen pěkný lak.

Amarok Canyon byl konceptem, který se dostal do reality v podobě paketu, který se dá dokoupit ke každé verzi se čtyřkolkou. Základní cena paketu činí 126 848 Kč (s DPH) a obsahuje nejen efektní lak Copper Orange, ale také ochranné prahové trubky, nárazníky a rám na korbě. K tomu přidejte elegantní 17palcová kola Rocca a vaše pracovní auto najednou nebude nudné, ale možná i trochu vyzývavé.

Efektní doplňky příjemně osvěžily prostorný vnitřek vozu. Sedadla jsou pohodlná a pevná.


Uvnitř čeká posádku kvalitní polokožené čalounění a další doplňky, které dělají z interiéru příjemnější, osobnější místo pro život. Na střeše se usídlila velmi efektní světelná rampa, která stojí 37 440 Kč a používá se jako dálková světla – v praxi funguje velmi dobře, osvětlí prostor daleko před autem i vedle něj, takže není problém vyrážet na noční off-roadová dobrodružství do divočiny.

Amarok sám o sobě je skvělý pick-up, patří ke špičce ve své třídě. Pohyb mu zajišťují dva druhy pohonu 4Motion – přiřaditelný a automatický. Naše verze byla vybavena „civilnějším“, automatickým, s diferenciálem Torsen. V rámci příplatků byla za 17 717 Kč vybavena uzávěrkou zadního diferenciálu. Na rozdíl od drsnější verze s přiřaditelnou čtyřkolkou té naší chyběla redukce, ale myslím, že ani nebyla potřeba: střední terén zvládl amarok díky svým schopnostem a dobrým pneu bez problému a víc nebylo potřeba. Jízdní vlastnosti na silnici jsou velmi dobré, v terénu se ukazuje pohodlí podvozku i osmistupňové převodovky.

Amarok je třeba brát z hlediska konkurence vážně: není předražený a funguje. Tato verze utáhne 3200 kg.

Závěr

Na verzi Canyon jsem se opravdu těšil už od jejího představení. Je to skvělý způsob, jak svůj pracovní stroj trochu polidštit a udělat z něj stylový pick-up, který ale nepřichází o nic ze svých schopností. Tato verze mě mimo jiné potěšila skvělými pneumatikami a čitelností při jízdě terénem.

Celkové hodnocení

4.5
Cena základního modelu 961 145,- Kč
Cena testovaného modelu 1 207 824,- Kč
+
terénní schopnosti
hladké řazení převodovky
komfort podvozku
dobrý grip pneumatik
-
hrubý chod motoru
vláčné řízení
v nabídce chybí silnější motor
vyšší ceny příplatkových prvků





Nahoru

Komentáře

Newsletter
Newsletter - registrujte se pro odběr novinek. Váš e-mail: