Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Autohit
Chci inzerovat
Vydáváme
magazíny

Nissan Juke Ministry of Sound 1.6 5MT - Mladým na míru

Test

Nissan Juke v limitované sérii Ministry of Sound tvrdě útočí na mladé zákazníky. Vypadá moderně a uvnitř nabízí spoustu technologických vychytávek. Nám se hodně líbí.

Autor:Petr BenzlFoto:

V roce 2010 Nissan na autosalonu v Ženevě šokoval celý svět. Model Juke si totiž dodnes s žádným jiným autem nespletete. Z našeho pohledu je to jen dobře. Unikátnost zvyšuje limitovaná série 3000 kusů, která nese označení Ministry of Sound. Za jejím názvem se skrývá společenství hudebních klubů po celém světě. Již teď je tedy jasné, že tento Juke cílí na mladé zákazníky.

Výjimečnost zaručena

Co je tedy na tomto Juku jiného? Předně jde o nepřehlédnutelné bílé prvky exteriéru, dále pak například o osvětlené prahy a v neposlední řadě o bleskurychlé propojení s iPodem – přehrávání vlastní muziky nebo využití songů z alb Ministry of Sound.
Jinak se interiér nese v ryze moderním duchu, líbí se nám kombinace lesklé černé a bílé barvy. Drtivá většina plastů je tvrdá, zpracování je však dobré, pouze u některých části jsme zjistili „fórovější“ uchycení – některé díly se mírně hýbaly.
Tříramenný volant se skvěle drží, ten chválíme, vadilo nám však ovládání palubního počítače, které je ukryto v kapličce budíků před ním.
Středová konzole není na první pohled moc přehledná, na ovladače si však rychle zvyknete. Vrchní displej, centrální, nevyniká dobrou grafikou, odezva je však rychlá. Spodní slouží pro nastavování klimatizace a pro systém volby jízdní režimů (více v popiskách u fotek).
Co se samotné pozice za volantem týká, ta se nám líbila, sedí se výše, karoserie je přesto hůře čitelná. Sedadla jsou dostatečně dimenzovaná a nabízejí výborný komfort, škoda jen, že vzadu není moc místa pro nohy. Nevelký je i zavazadelník, pro nejběžnější potřeby však stačí.

Seznam kapitol

Motor překvapil

O pohon předních kol se staral zážehový čtyřválec o objemu 1,6 litru a výkonu 86 kW. Potěšila nás dynamika (krátké kvalty), byť je třeba jednotku alespoň trochu točit. Chválíme velmi kultivovaný chod a příkladné odhlučnění, stejně tak spotřebu. My jsme v průměru, kdy jsme 70 % strávili ve městě, jezdili za velmi slušných 6,9 l. Sedělo nám i nastavení posilovače, do městských uliček ideální. Co se jízdních vlastností týká, ve městě jsme si ani na 17palcových kolech nestěžovali na komfort, v zatáčkách je auto poměrně neutrální, boční náklony jsou zcela
v normě. Přestože šlo pouze o předokolku, nemuseli jsme se bát vyrazit mimo asfaltku, světlá výška 170 mm totiž garantuje průjezd i po nějaké té polňačce.
Neváháme doporučit
Pokud si zakládáte na stylu a výjimečnosti, klidně o modelu Juke jako takovém přemýšlejte. Jde o velmi slušné auto za velmi zajímavé peníze. A naše verze Ministry of Sound? To už je jen taková pomyslná třešnička na dortu.

Seznam kapitol
+
nepřehlédnutelný design
překvapivě dynamický motor
tichý motor
spotřeba paliva
řízení a ovladatelnost
výbava
zajímavá cena
efektní doplňky
slušný komfort
-
místo vzadu
kufr
ovládání palubního počítače
grafika displeje
určitá fórovost
v kabině





Nahoru

Komentáře

Newsletter
Newsletter - registrujte se pro odběr novinek. Váš e-mail: