Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Autohit
Chci inzerovat
Vydáváme
magazíny

Subaru Legacy Kombi 2.5i Economy CVT (LPG)

Test

Subaru Legacy současné 5. generace je nejmenovaným králem v oblasti komfortní jízdy a vnitřního prostoru. Verze Kombi k tomu přidává skladný 526litrový zavazadelník a zvýhodněná verze LPG i nízké náklady na provoz.

Autor:AutohitFoto:

V době předraženého benzinu a nafty u čerpacích stanic nabývají na důležitosti vozy jezdící na alternativní paliva. A když je možnost mít takový vůz od výrobce s tovární zárukou (3 roky/100 tisíc km) za akční cenu, pak není důvod tuto možnost nezužitkovat ve svůj prospěch. Provozní náklady jsou nízké ukázkovým příkladem budiž hluboce nedoceněné Subaru Legacy s integrovanou 61litrovou nádrží na LPG (zkapalněný ropný plyn), kterou doplňuje nezmenšená benzinová nádrž.

Za 100 tisíc KM 80 tisíc Kč

Pro Subaru dodává vstřikovače, nádrž a další LPG příslušenství osvědčený holandský výrobce Vialle. Nádrž je umístěna v prostoru pro rezervní kolo, a tak nijak nelimituje velký zavazadelník. Legacy Kombi sice startuje a první kilometry do zahřátí motoru jede na benzin, ale posléze ihned přepíná na LPG režim. Rozdíl v dynamice ani jiném chování při provozu na benzin a LPG jsme nepocítili. Ale když vezmeme v úvahu, že spotřeba v benzinovém režimu dosahuje 9,5 l/100 km a na plyn pak nějakých 12 l, dá se i se servisními náklady, které je u LPG navíc nutno provádět, docílit úspory při 100 tisících najetých kilometrů zhruba 80 000 Kč. A ty vám jen tak někdo nedá. Legacy Kombi už samo o sobě přináší potenciálním majitelům osvědčený pohon všech kol, spolehlivost, robustnost a jistou výjimečnost, které budete za tuto cenu hledat u konkurentů marně.    

Seznam kapitol





Nahoru

Komentáře

Newsletter
Newsletter - registrujte se pro odběr novinek. Váš e-mail: