Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Autohit
Chci inzerovat
Vydáváme
magazíny

Test: Peugeot Boxer 2.2 HDi

Test

Už předchůdce 1. generace Boxeru, Peugeot J5, byl spolu s Citroënem C25 technicky spřízněný s první generací Fiatu Ducato. A ani dnes tomu není jinak. Vůz je tak vlastně Fiatem, což poznáte podle řady prvků zejména v kabině.

Autor:AutohitFoto:

Vyberte si nástavbu
Testovaný kousek byl původně pouze šasi s kabinou. To znamená, že jeho základem je tuhý žebřinový rám. Na něj lze montovat různé druhy nástaveb od externích dodavatelů podle přání zákazníka.

Ta naše, valníková, pochází od firmy MONTEX a spolu s plachtou vyjde na 69 500 korun. Samozřejmostí je u valníku sklopné zadní čelo, umožňující nakládat předměty na paletě vysokozdvižným vozíkem. Manipulace s plachtou byla snadná, byť její uzamčení neodpovídá standardům běžným u těžkých nákladních automobilů

S pumou pod kapotou
A zatímco vůz jako takový je dílem Fiatu motor, pohánějící přední kola pocházejí pro změnu od Fordu. Jde o poslední evoluci motorů řady Puma, dobře známou třeba z Mondea 2. generace a samozřejmě i současného Tranzitu.

Předností je pohon rozvodů řetězem a i díky krátkým převodům rovněž úderný tah. Důvod, proč zde není klasické HDi, tedy motor řady DW, je ryze obchodní. Vždyť i běžné osobní Fordy dnes používají diesely PSA ze vzpomínané řady.  






Nahoru

Komentáře

Newsletter
Newsletter - registrujte se pro odběr novinek. Váš e-mail: