Ford Kuga 1.6 EcoBoost 4x2 Trend: Kuga „od“
I základní verze Fordu Kuga patří k nejsportovněji laděným kompaktním SUV.
Základní kuga, to je spojení předního pohonu, přeplňované šestnáctistovky a manuálního řazení. Nejdostupnější verzí s pohonem 4x4 je již o citelných téměř 215 000 Kč dražší provedení s automatem a ve vyšší výbavě Titanium.
„Předokolková“ kuga, to je v podstatě takový zvýšený a přifouklý Focus Kombi. Připomíná ho i mohutná palubní deska s nohy omezujícím středovým panelem a změtí tlačítek, v nichž se není zprvu snadné zorientovat. Velký rozsah seřízení sedadla vyhoví řidičům rozličných postav. Přesné řízení je na poměry SUV hodně sportovní a ovladatelnost výborná. Podvozek je agilní, reputaci mu ale trochu kazí standardní 17“ hankooky, na nichž má při razantních průjezdech zatáček tendenci si na nerovnostech odskočit.
Přeplňovaná šestnáctistovka je příjemnou společnicí. Ochotně táhne odspodu, vyniká pružností ve středních otáčkách a ochotně se nechá i vytáčet. Pokud se nechcete s vozem ploužit, abyste jezdili za 8 l/100 km, proteče jím průměrně o více než dva litry více. Za diesel 2.0 TDCI/103 kW, který v reálu jezdí za 8,3 l/100 km, přitom připlatíte nijak závratných 52 000 Kč. Ve prospěch ecoboostu však hovoří velmi příjemný a kultivovaný chod.
Celkové hodnocení
Cena základního modelu | 587 940,- Kč |
---|---|
Cena testovaného modelu | 627 740,- Kč |
Pružný a kultivovaný motor, prostornost a odhlučnění interiéru, agilita, přesné řízení. |
Vyšší spotřeba, 4x4 u 1.6 jen s automatem, široký středový panel. |