Opel Mokka 1.4T 4x4 Cosmo: Inclusive
Druhá verze mokky se k nám dostala s benzinovým motorem a pohonem všech kol.
Opel Mokka přichází mezi malá SUV sebejistě, vybaven mnoha důležitými prvky a v neposlední řadě také příznivou cenou, která je dána zejména zaváděcím bonusem o hodnotě 50 000 Kč.
I díky ní je možné, aby testované auto v nejvyšší výbavě Cosmo, se čtyřkolkou a dobrým přeplňovaným motorem 1,4 litru stálo pod půl milionu korun. Samozřejmě že příplatky cenu trochu
zvýší, zejména navigace, ale jinak je to v rámci segmentu stále dobrá nabídka.
Jak mokka jezdí? Proti předchozí testované dieselové verzi měla tato Mokka větší, 18palcová kola, což se bohužel negativně podepsalo na jízdním komfortu, zejména na příčných nerovnostech. Ovšem
nastavení podvozku je velmi příjemné, potěší také tuhost karoserie. Auto ochotně mění směr přesným a citlivým řízením, chová se čitelně a hranice nedotáčivosti je na přiměřené úrovni.
Rád pochválím přední sedadla, která má Opel opravdu příjemná. Dozadu se s běžnou postavou také vejdu, ovšem nastupování není ideální. Je vidět, že zde je prostor spíše pro děti či náklad.
Cena
Mokka 1.4T 4x4 Cosmo: 544 900 Kč
Testovaný vůz: 635 100 Kč
Velké 18palcové disky jsou pro takto malé auto zbytečné. Navíc proti běžnějším 17" zbytečně snižují komfort podvozku.
Závěr
Celkově příjemné auto, které jen potvrzuje pokračující renesanci značky Opel. Škoda jen, že se vše podřizuje módě – mluvím teď o nepřehledné karoserii a zbytečných kolech. Cena je přiměřená.
Celkové hodnocení
Řízení |
řazení |
pružný motor |
sedadla |
interiér |
čitelné jízdní vlastnosti |
komfort podvozku (velká kola) |
výhled přes A-sloupek a dozadu |