Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Autohit
Chci inzerovat
Vydáváme
magazíny

Honda Civic 1.8 i-VTEC Executive: Fair play

Minitest

Bez pomoci přeplňování se civic snaží pokořit nadopovanou konkurenci.

Automobily Honda Civic 1.8 i-VTEC Executive

Hendikep se u atmosférické 1.8 i-VTEC s plynule měnitelným časováním sacích ventilů projevuje hlavně mdlým projevem v nízkých otáčkách. Jediným možným receptem je tak heslo „Točit, točit, točit!“. Pro předjíždění je ideální podívat se s motorem někam k 5000/min. Vysokootáčkový zvuk v tomto režimu připomíná motorku, horší je hučení, které provází dálniční jízdu, při které jednaosmička ve 130 km/h točí na šestku nějakých 3400/min. Škoda, jinak je kabina kompaktní hondy odhlučněna výborně.

Automobily Honda Civic 1.8 i-VTEC Executive

Zátah odspodu chybí atmosférické 1.8 i-VTEC.

Spotřeba se pohybuje někde okolo 8 l/100 km. Pomoci si můžete režimem Econ, kvůli otupělé reakci plynového pedálu ho ale zapínat asi nebudete. Dobře naopak funguje sériově dodávaný stop-start.

Devátá generace civicu je hlavně zásadním vylepšením té osmé. Podvozek je komfortní a přitom velice jistý, víceprvkovou zadní nápravu evidentně nepotřebuje. Alespoň zbylo více místa pro největší zavazadelník ve své třídě (0,477 m³) a variabilní zadní sedadla. V nejvyšší výbavě Executive dostanete vše, co je zapotřebí, připlatit lze jedině za navigaci (49 000 Kč). Po dorovnání výbav je civic výhodnější než focus nebo golf. Omezená možnost konfigurace mu ale v třídním boji nepomůže.

Cena
Civic 1.8 i-VTEC Executive: 579 000 Kč
Testovaný vůz: 677 985 Kč

Automobily Honda Civic 1.8 i-VTEC Executive


Celkové hodnocení

3.5
+
jistý a komfortní podvozek
řízení a řazení
variabilita
prostorný zavazadelník
-
místo pro hlavu
ergonomie
motor v nízkých otáčkách





Nahoru

Komentáře

Newsletter
Newsletter - registrujte se pro odběr novinek. Váš e-mail: