Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Autohit
Chci inzerovat
Vydáváme
magazíny

Peugeot 508 RXH: Nová verze se začne prodávat v listopadu, nabídne i diesel bez hybridu

Představení

13.09.2014

Terénní kombi se dosud nabízelo výhradně s kombinací turbodieselu HDi a elektromotoru. Provedení po faceliftu přidá možnost klasického nafťáku s automatem a pohonem předních kol.

Atraktivní Peugeot 508 RXH dosud nabízel jediný druh pohonu, který představuje zajímavou alternativu ke klasickým čtyřkolkám. Přední kola roztáčí motor 2,0 l HDi (120 kW a 300 Nm) ve spolupráci se šestistupňovou robotizovanou převodovkou. Zadní kola pak pohání elektromotor o výkonu 27 kW, který vůz dokáže při nízkých rychlostech pohánět sám a zároveň při současném zapojení s turbodieselem tvoří pohon 4x4 bez přímé mechanické vazby mezi motorem a zadními koly.

K výše popsanému systém HYbrid4 se společně s faceliftem přidá druhá možnost, která by měla k 508 RXH přilákat nové zákazníky. Jedná se o agregát 2,0 l BlueHDi v silnějším provedení (133 kW a 400 Nm). Tento motor bude pohánět jen přední kola přes klasický šestistupňový automat. Přednosti RXH mimo asfalt se tím sice zúží na vyšší světlou výšku a ochranné prvky karoserie, u této verze se dá ale předpokládat nižší prodejní cena.

 

Jak jezdí s tímto motorem běžná 508? Přečtěte si naše jízdní dojmy!

Nahoru

Komentáře

Newsletter
Newsletter - registrujte se pro odběr novinek. Váš e-mail: