Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Autohit
Chci inzerovat
Vydáváme
magazíny

Mazda: na Tokyo Auto Salon ještě sportovnější


29.12.2013

Mazda vždy patřila k japonským značkám s nejemotivnějším designem. Na nadcházejícím Tokyo Auto Salon ukazuje, že lze jejich sportovní švih ještě o něco zvýraznit.

Autor:RedakceFoto:

Tokyo Auto Salon není jen tak obyčejný autosalon. Podobně jako SEMA v Las Vegas nebo Essen Motor Show je věnovaný aftermarketu, tedy tuningu a všemu s tím souvisejícímu. A kromě jednotlivých úpravců tam svá upravená auta představují i japonské automobilky.

Pozornost bude budit v první řadě Mazda, která se zaměřila na auta, která jsou běžně k dostání i v Evropě, konkrétně SUV CX-5 a modely Mazda3 a Mazda6 a mohou být tedy inspirací i pro zdejší zákazníky. Bohužel jsou dostupné fotografie hodně nekvalitní.

Mazda3, v Japonsku prodávaná jako Axela, se prezentovala jako Axela Sport Design Concept s bodykitem tovární sportovní divize MazdaSpeed, která se postarala o bodykit a polepy, které doplňují brzdy Brembo, zesílené podvozkové části a speciální kola. V podobném duchu se nese i sedan Axela, jenž se však omezil pouze na aerodynamickou sadu a kola.

Sedan střední třídy Mazda6, v Japonsku prodávaný jako Atenza, se inspiroval u závodní šestky, která se letos vcelku úspěšně zúčastnila amerického šampionátu GrandAm s turbodieselovým motorem 2,2 Skyactiv-D. I proto má Atenza Sedan Design Concept pod kapotou netypicky nafťák, zkombinovaný s v Japonsku poměrně nezvyklou manuální převodovkou. Samozřejmostí je opět aerokit, jenž potěší diváky venku, zatímco posádka si bude užívat alcantarou čalouněných sedadel. Také kombi verze má bodykit a turbodiesel, interiér ale dostal kožené čalounění a to i na palubní desku.

Esúvéčko Mazda CX-5 se chlubí matným černým lakem, velkými koly, spodním bodykitem s decentně povataženými blatníky, centrálně vyvedeným výfukem a brzdami Brembo. Některé doplňky lze na tyto vozy pořídit běžně z katalogu příslušenství, jiné jsou však připraveny speciálně pro tuto výstavu.

 

Nahoru

Komentáře

Newsletter
Newsletter - registrujte se pro odběr novinek. Váš e-mail: