Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Autohit
Chci inzerovat
Vydáváme
magazíny

Volkswagen představí ve Frankfurtu tři nové modely včetně Golfu R

News

22.08.2013

Největší německá automobilka Volkswagen ukáže na domácím poli ve Frankfurtu hned trojici nových modelů. Kromě elektrického e-Golfu a výkonného Golfu R chystá také jedno malé překvapení. Bude to snad nějaká závodní verze? Nechme se překvapit!

Autor:Ondřej ŠámalFoto:

Autosalon ve Frankfurtu, který se každoročně střídá s přehlídkou v Paříži, je jednou ze dvou největších automobilových událostí pro evropské výrobce. Automobilky již mají nachystáno ve svých rukávem hned několik trumfů, jednou z nich je i Volkswagen, který zde ukáže elektrickou verzi Golfu, vrchol v podobě Golfu R s pohonem všech kol a výkonem 221 kW/300 koní. Kromě těchto dvou novinek má ale německá automobilka připraveno ještě jedno tajemství. O co se bude jednat, zatím není známo. Nicméně Volkswagen si připravil do Frankfurtu tři různá témata: e-mobilita, 4MOTION a WRC. Bude se tedy jednat o nějaký speciál na bázi úspěšného Pola R WRC? Nebo to bude něco absolutně jiného? Toť otázka.

Představit si můžeme alespoň dvě známé novinky na bázi Golfu sedmé generaci. První z nich je model e-Golf. Jak již sám název napovídá, o pohon tohoto vozu se bude starat elektromotor o výkonu 86 kW/117 koní a točivém momentu 270 N.m. Dynamicky na tom nebude elektrický Golf nijak špatně zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne za 11,8 sekundy, jen maximální rychlost 135 km/h není zrovna oslňující. Pokud bude mít e-Golf plně nabité baterie, zvládne dojet až 175 kilometrů.

Druhá novinka je z úplně opačného spektra, jedná se totiž o vrchol Golf s přídomkem R. Ten dostane standardně pohon všech kol a dvoulitrový čtyřválec s přeplňováním, který disponuje výkonem 221 kW/300 koní. V případě verze s dvouspojkovou automatickou převodovkou DSG zvládne zrychlit nejsilnější Golf z 0 na 100 km/h za 4,9 sekundy, s manuální převodovkou je o 0,2 sekundy pomalejší.

Komentáře

Newsletter
Newsletter - registrujte se pro odběr novinek. Váš e-mail: