Porsche postavilo speciální „facebookovou“ 911
05.08.2013
Automobilka Porsche představila speciální 911 4S, která vznikla na oslavu jhubilejních 5 milionů fanoušku značky na Facebooku.
O tom, že se z Facebooku stal celosvětový fenomén, není třeba spekulovat. Profil na této největší sociální síti má prakticky každý devátý člověk na planetě, aktivních uživatelů jsou pak stovky milionů. Marketingové síly Facebooku si všimli i automobilky, které se předhánějí v počtu fanoušků nebo „lajků“ svých fotek a příspěvků. Porsche patří mezi nejaktivnější automobilky na modro-bílé sociální síti. Na oslavu jubilejních 5 milionů fanoušků slíbilo představit speciální 911. Jak v Zuffenhausenu slíbili, tak i udělali.
Porsche totiž zveřejnilo fotky a detaily speciální verze 911 4S, která je vyvedena v typické kombinaci modré a bílé barvy. Jako základ posloužila klasická „devětsetjedenáctka“ s atmosférickým šestiválcem o výkonu 294 kW/400 koní a pohonem všech kol. Vůz dostal také tzv. Aerokit Cup obsahující například odlišný přední a zadní nárazník nebo velké zadní křídlo. Z technických lahůdek můžeme vyjmenovat například sportovní odpružení nebo sportovní vůfuk, který vydává ještě libozvučnější tóny. Jedinou výraznější chybou tak je volant na právé, tedy špatné straně.
Porsche podobný kousek nepředvedlo poprvé, již při příležitosti 2 milionů fanoušků na Facebooku ukázali speciální verzi Porsche Cayman S, které pokrývali profilové fotky všech fanoušků.