Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Autohit
Chci inzerovat
Vydáváme
magazíny

Holden Commodore VF: Klasik v novém hávu

News

11.02.2013

Australská automobilka patřící do koncernu GM představila modernizovaný sedan Commodore VF. O motorech zatím příliš nevíme, nicméně šestiválce a osmiválce jsou jistotou.

Autor:Ondřej ŠámalFoto:
Seznam kapitol:
  1. Praktičtější Corvette

Austrálie je zemí zaslíbenou. Nejen že je tam po většinu roku nádherné počasí a lidé jsou tam tak nějak víc optimistější, i co se týče aut jim můžeme závidět. Na tento nejmenší světadíl ještě totiž nestačila plně dorazit downsizingová mánie, takže se Aussies, jak je místním přezdíváno, mohou stále těšit ze šestiválců a nebo osmiválců. Jedním z nejklasičtějších představitelů australského automobilového průmyslu je zcela jistě Holden Commodore.

Praktičtější Corvette

Tento sedan využívá techniku mateřského koncernu General Motors, tudíž pod jeho kapotou najdeme také small-block V8 6.2 ZL1 z Corvetty. To se sice týká ostré verze HSV, ale i běžné modely si nemusejí stěžovat. Základ totiž tvoří vidlicové šestiválce, kterým sekundují větší osmiválce.

Nový Commodore VF dostal některé částy karoserie z hliníku, upravenou aerodynamiku a elektrický posilovač řízení, díky čemuž prý klesla spotřeba ař o 10 %. Exteriér se pak liší především novými LED denními světlomety nebo nárazníky.

V interiéru si pak všimneme především multimediálního systému MyLink s rozměrným displejem, elektronické parkovací brzdy nebo head-up displeje. Bezpečnostní výbava pak zahrnuje nové asistenty v podobě systému varujícím před vyjetí z pruhu, asistent hlídající mrtvý úhel nebo precrash systém.

Výroba bude probíhat v továrně v Adelaide v Jiřní Austrálii.

Seznam kapitol
Nahoru

Komentáře

Newsletter
Newsletter - registrujte se pro odběr novinek. Váš e-mail: