Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Autohit
Chci inzerovat
Vydáváme
magazíny

HiPerStrut za příplatek i pro předokolky

News

02.08.2012

Opel oznámil, že hodlá za příplatek nabídnout speciální přední nápravu s oddělenou těhlicí také pro Insignii s pohonem pouze přední nápravy.

Autor:Jiří ŠvamberkFoto:

Pseudo McPherson s oddělenou těhlicí byl u Opelu nejprve vyhrazen pouze pro vrcholný sportovní model Insignia OPC, jelikož tato koncepce účinně zabraňuje přenosu hnacích sil do řízení a také výrazně zlepšuje vedení kola v zatáčkách. To se vám při kočírování 239kW čtyřkolky zatraceně hodí.

S příchodem špičkového, dvakrát přeplňovaného turbodieselu 2.0 CDTi BiTurbo se HiPerStrut, jak tomuto řešení u Opelu říkají, dostalo do dalšího modelu. Ovšem v pouze v případě, že jste v seznamu příplatkové výbavy zaškrtli balíček Super Sport. Ten obsahuje podvozek o 10 mm nižší , masivní brzdy Brembo a 19palcová kola, přičemž zvolením tohoto balíčku ulehčíte svému kontu o 50 tisíc korun.

Ke dvěma vrcholným specifikacím se záhy přidal také všechny verze s pohonem všech kol, tedy 2.0 CDTI, 2.0 CDTI BiTurbo, 2.0 Turbo a 2.8 V6 Turbo.

Nově mnohou stejnou nápravu mít také zákazníci, kteří nechtějí pohon všech kol. Opel oznámil, že v rámci příplatkové výbavy nabídne HiPerStrut také pro modely s pohonem pouze přední nápravy, konkrétně pro motorizace 2.0 CDTI a 2.0 Turbo. Není to však jen tak, zákazníci prahnoucí po sportovní nápravě musí přikoupit adaptivní tlumiče FlexRide. Pokud již i konkrétního vozu nejsou, vyjdou na dalších 25 tisíc.

Nahoru

Komentáře

Newsletter
Newsletter - registrujte se pro odběr novinek. Váš e-mail: