Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Autohit
Chci inzerovat
Vydáváme
magazíny

AUTO7 a Autohit od teď pod jednou střechou

Info

04.11.2013

ed9a7c6b5308133bcd3c15c40491200c.jpg

Aktuálním vydáním časopisu AUTO7 počínaje se pod záštitou vydavatelství Motor-presse Bohemia do jednoho titulu sloučily dva oblíbené motoristické čtrnáctideníky – AUTO7 a Autohit.

Autor:RedakceFoto:

Autohit ve své původní podobě nadále nebude vycházet. Je tomu tak z více důvodů. Tím hlavním je fakt, že dosavadní vydavatel Autohitu, společnost Burda Praha, se dohodl s vydavatelstvím Motor- Presse Bohemia na prodeji svého tradičního motoristického čtrnáctideníku. Nicméně takové suché konstatování si žádá více vysvětlení.

Oba vydavatelé dlouhou dobu soupeřili o přízeň podobného publika. Burda Praha patří mezi velké společnosti s bohatým portfoliem titulů. Motor-Presse Bohemia je menším, ale v oblasti titulů pro motoristy silným a dlouhodobě úspěšným vydavatelem. Jeho výjimečnost spočívá v zaměření na specifické oblasti (mj. hobby a sport) a konkrétně motorismus obsahuje takovou šíří časopisů jako žádný jiný vydavatel v České republice: od měsíčníků Motocykl a Auto motor a sport přes odborný titul Lastauto omnibus až po populární, spotřebitelsky orientovaný čtrnáctideník AUTO7. Kromě těchto časopisů si čtenáři oblíbili více než dvacet let publikovaný katalog Autoprůvodce, z úspěšných nových projektů si zaslouží zmínku Auto motor a sport Classic, věnovaný stále populárnější oblasti veteránů a youngtimerů.

 


 Dosavadním předplatitelům časopisu Autohit bude nadále do schránek chodit časopis AUTO7-Autohit.


 

Již delší dobu se ovšem ukazovalo, že na přeplněném trhu s motoristickými tituly se dva proti sobě postavily velmi blízko, a to byl právě případ Autohitu a AUTO7. Oba se zaměřily na čtenáře, kteří hledali uživatelské informace, praktické rady a užitečné tipy nejen při výběru nového vozu, ale i těsně před koupí a během provozu. A oba čtrnáctideníky byly v tomto snažení poměrně úspěšné, a to jak měřeno množstvím prodaných výtisků (dlouhodobě se jako jedny z mála držely oficiálních auditovaných statistik prodeje, na rozdíl od celé řady „no-name“ titulů), tak co do kvality obsahu.

Bylo proto přirozené, že po prodeji časopisu Autohit se nový vydavatel rozhodl tyto dva časopisy sloučit pod jednu společnou značku, a to AUTO7-AUTOHIT. S jasným cílem: i nadále nabízet na českém trhu úspěšný spotřebitelský čtrnáctideník o automobilech.

Autohit si jako tradiční časopis nezaslouží, aby skončil ze dne na den. I proto přijměte speciální vydání, které je právě teď na stáncích, jako symbolické propojení s AUTO7.

Nový magazín si bude brát to nejlepší z obou magazínů, a proto věříme, že mu i jako věrní čtenáři Autohitu dáte také šanci. Odměnou vám bude nejen kvalitní a hodnotný obsah, ale například také mnoho soutěží o zajímavé ceny.

Tagy: autohit, AUTO7
Nahoru

Komentáře

Newsletter
Newsletter - registrujte se pro odběr novinek. Váš e-mail: