Škoda se připravuje na moskevský autosalon
28.08.2012
Jejím hlavním tahákem je akční verze Yeti Sochi, sekundovat mu bude Yeti se sedmistupňovým automatem. A samozřejmě nový Rapid.
Vztah české automobilky k největší zemi světa výstižně popsal předseda představenstva Škody Winfried Vahland: „Rusko je jedním z pilířů našich mezinárodních růstových plánů a má rozhodující význam
pro naši Růstovou strategii 2018. Tato země je jedním z nejrychleji rostoucích trhů na celém světě a skýtá společnosti Škoda Auto obrovský potenciál růstu.“
Protože je Škoda zainteresovaná na zimních olympijských hrách, které v Rusku vypuknou za dva roky, nese akční verze Yetiho název Sochi (podle místa jejich konání). Hlavním poznávacím znamením je
sněhově bílý odstín Candy, dvoubarevná litá kola a nenápadný nápis na blatníku. O výkon 112 kW, který produkuje agregát 1,8 TSI, se dělí všechna čtyři kola. V kabině přivítá zákazníky bohatá výbava,
pro větší pohodlí při jízdě byl použit šestistupňový automat.

Yeti Sochi bude na trh uveden v roce 2013.
Automobilka se samozřejmě nezapomene pochlubit ani svým nejnovějším přírůstkem – sedanem Rapid, od kterého si v Rusku hodně slibuje. Od počátku roku 2014 ho bude v místním závodě Volkswagenu v Kaluze také vyrábět. Pokud do té doby budou místní zákazníci hodně nedočkaví, může padnout rozhodnutí o jeho dočasném dovozu z Mladé Boleslavi.
Obliba vozů značky Škoda v Rusku stoupá, v prvním pololetí se jich prodalo o 41,5 % více než za stejné období v předchozím roce.