Opel montuje sportovní podvozek i na nesportovní Insignie
02.08.2012
Přívlastek „sportovní“ lze přeložit jako „pocházející z verze OPC“, slovo „nesportovní“ pak označuje vybrané verze s pohonem předních kol.
Sebevědomě pojmenovaný podvozek SuperSport byl původně vyhrazen pouze vrcholné Insignii OPC. Po nějaké době se rozšířil na seznam příplatkové výbavy specifikace AWD (s pohonem všech kol). Nyní ho
Opel nabízí i u „předokolek“, které pohání buď zážehový motor 2.0 Turbo (162 kW), nebo diesel 2.0 CDTI (118 kW).
SuperSport se od standardního podvozku liší především přední nápravou HiPerStruts, brzdami Brembo a nastavením shodným s Insignií OPC. Jeho povinným příslušenstvím je i systém FlexRide, který mění
charakteristiku tlumičů pérování, posilovače řízení a elektronického plynového pedálu. Podle situace si může řidič zvolit jízdu v modu Standard, Tour nebo Sport.
Stojí však tato vylepšení za příplatek 50 000 Kč? To je otázka, na kterou si každý musí odpovědět sám. Podrobnější pohled na jednotlivé komponenty ji však může ulehčit.

Od uvedení koncem roku 2008 se prodal Ople přes půl milionu Insignií.
Za předními koly prosvítající brzdové kotouče o rozměru 355 x 32 mm hrdě nesouc nápis Brembo. Nepřekvapí proto, že jsou ventilované a příčně perforované. Čtyřpístkové brzdiče využívají speciální obložení, tepelnou odolnost brzd zvyšuje upevnění na hliníkových nábojích.
Tak co myslíte, vyplatí se investice do SuperSportu?