Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Autohit
Chci inzerovat
Vydáváme
magazíny

Seat Toledo se bude vyrábět v Mladé Boleslavi

News

04.03.2012

Tato zpráva sice překvapí, ale nešokuje. Koncernová výpomoc není nic neobvyklého, navíc se jedná o sesterský model plánované Škody Rapid. Na rozdíl od něj se však objeví na ženevském autosalonu.

Autor:Jan GaislerFoto:

Automobily Seat Toledo 2012

Španělská automobilka přišla s toledem v roce 1991, od té doby vyrobila na 860 000 těchto vozů. Nadcházející třetí generace je součástí modelové ofenzivy, kterou se Seat snaží zvrátit nepříliš příznivou prodejní bilanci.

Délka 4,48 m začleňuje Toledo do konkurencí nabyté nižší střední třídy. Rozvor 2,60 m zaručuje, že se ani pětice cestujících nemusí bát nedostatku prostoru. Díky 500litrovému zavazadlovému prostoru platí to samé i pro jejich kufry.

Automobily Seat Toledo 2012

Toledo nebude klasický sedan, ale liftback s pohodlně dostupným kufrem.


O motorech a podvozku Seat zatím sdělil jen to, že budou využívat nejmodernější technologie. No jsme rádi, že se pod kapotou neobjeví obstarožní dvoutakt a pružiny nenahradí listová pera, ale PR oddělení automobilky mohlo být trochu sdílnější. Takhle můžeme jen hádat, že se technika toleda nebude příliš lišit od rapidu. Přece jenom, budou vznikat na jedné výrobní lince.

Designéři Seatu se odvrátili od rozmarného jižanského stylu a toledu vtiskli elegantní vzhled. Můžete namítnout, že jde jen o převlečený rapid, nicméně převlek je to povedený, pěkně vyvážený a bez zbytečných kudrlinek. Podobně je na tom interiér. Oblé tvary ustoupily přímým liniím, ovládací prvky jsou přehledně uspořádané, navíc Seat zapracoval na ergonomii.

Vůz, který vidíte na fotkách a který se představí v Ženevě, je jen studií blízkou sériové výrobě. Od finální verze by se však neměl téměř vůbec lišit.

 
Automobily Seat Toledo 2012

interiér vyznává jednoduchost, vzhledem k zaměření vozu nelze očekávat žádné designové ani technologické výsřelky.

Nahoru

Komentáře

Newsletter
Newsletter - registrujte se pro odběr novinek. Váš e-mail: