Volkswagen svým autosalonům vymyslel nový střih
News
26.02.2012
Prodejní místa se budou stavět podle tzv. „Modulárního konceptu Volkswagen“, první takovou stavbu v Česku můžete omrknout na pražském Strahově.
Nevíte, co si pod tímto nic neříkajícím názvem představit? Jedná se o minimalisticky pojatou architekturu, jejíž hlavním motivem je kvádr. Využívá moderní materiály a dokáže přizpůsobit místním
podmínkám, aniž by porušila pravidla požadovaného corporate designu.
Hlavním posláním nového architektonického stylu je snaha vytvořit neutrální prostředí, ze kterého budou nabízené vozy přirozeně vystupovat, a zákazníky nebude při výběru nic rozptylovat. Další pozitivum představují nižší pořizovací a provozní náklady. Výsledná stavba je moderní a technicistní, někomu se však nemusí zamlouvat její strohost.
První dva autosalony, splňující pravidla „modulárního konceptu Volkswagen“, byly postaveny v roce 2009 v Rakousku. Od roku 2010 se podle tohoto stylu staví všechna nová prodejní místa. V Česku máme zatím jen jedno takové, právě dokončený autosalon společnosti NH Car v Praze, ale do konce roku přibudou další tři.