Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Autohit
Chci inzerovat
Vydáváme
magazíny

Škoda Yeti Trumf je odkazem na Felicii. V čem je ukrytá spojitost?

News

17.09.2016

Škoda Auto uvádí na trh novou základní edici modelu Yeti. Ta nese označení Trumf  a zároveň se stala naprostým základem za co nejnižší cenu.

Vše je navíc spojeno s postupným odchodem stávajího Yetiho do důchodu, a tak právě akční edice Trumf nabídne to nejlepší za co nejnižší sumu peněz. Ten samý případ ukázala při konci výroby i Škoda Felicia, která se také loučila v edici Trumf. A co vlastně Yeti Trumf nabídne?

Oproti dosavadnímu základu s označením Active pak novinka nabídne například vyhřívaná přední sedadla, klimatizaci nebo zadní parkovací senzory.  Škoda Yeti Trumf vás pak vyjde s benzinovým motorem 1.2 TSI (81 kW) na 399.900 korun. k výše zmíněnému se pak přidávají prvky, kterými jsou kupříkladu elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, centrální zamykání s dálkovým ovládáním nebo klimatizace a palubní počítač.

Nechybí také kožený volant, autorádio Swing s pětipalcovým displejem, přední mlhovky nebo zadní parkovací senzory. To je celkem dost, nemyslíte? Dokonce ve voze najdeme i elektrické stahování předních oken. Snad jen litá kola zde nedostanete, ty totiž jsou ocelová s velikostí 16".

Samozřejmě, že Yeti Trumf bude možné o něco lépe vybavit, s čímž počítá paket Trumf Plus. Za příplatek 13 tisíc korun se výbava rozroste o systém bluetooth, třetí hlavovou opěrku vzadu, Jumbo Box s nastavitelnou loketní opěrou a pro případ pokusu o krádež vozu se hodí také alarm. Jediným příplatkem je pak metalický lak s cenovkou 14 700 korun.

Edice Trumf se nabízí i s motorem 1.4 TSI (92 kW) za částku 442 900 korun a dále s motorem 2.0 TDI (81 kW) za 472 900 korun. K benzinu jde přikoupit automatickou převodovku DSG, pro naftový dvoulitr půjde pro změnu přikoupit pohon všech kol.

Škodu Yeti Trumf lze samozřejmě pořídit i v drsnější oplastované verzi Outdoor. Ta má v základu podvozek s integrovanou ochranou za pomoci plastových krytů, stříbrné kryty vnějších zpětných zrcátek, asistent rozjezdu do kopce, vyjímatelný vak, tažné zařízení s odnímatelnou hlavicí a ostřikovače světel.

Nahoru

Komentáře

Aktuálně
Když se řekne Lada, většina lidí si představí hranatý sedan se zadním náhonem vycházející z Fiatu 124…

Další, už 28. ročník časopisu Motocykl startujeme ve velkém stylu – dvojčíslem! Najdete v něm extra…

Mazda přichází s druhým faceliftem šestkového sedanu a kombi. Nový je například tvar zpětných zrcátek…


Newsletter
Newsletter - registrujte se pro odběr novinek. Váš e-mail: