Dalším plusem je jednoduché rozložení stroje. Údajně celá procedura zabere pět minut a pak se vám motocykl jednoduše vejde do kufru vozu. Rychlé demontáži pomáhá absence tlumičů a dalších součástek. A co vlastně tenhle ruský zvláštní stroj pohání?
V útrobách se nachází motor Lifan 168f-2, nebo chcete-li licenční Honda GX-200. Benzinový čtyřtaktní jednoválec má objem 210 cm3, výkon 5 kW a celý stroj s ním váží 38 kg. Nejvyšší maximální rychlost činí 38 km/h a nádrž na palivo pojme maximálně 12 litrů benzinu.
Taurus 2x2 je pro případné zájemce dostupný zatím jen na ruském trhu za cenu 75 tisíc rublů. To je v přepočtu skoro třicet tisíc korun, což není zas tak moc. Ješte letos na podzim by se však vylepšená verze měla začít prodávat v dalších evropských zemích. Oproti ruské verzi dostane "lepší" komponenty a možná i líbivější vzhled.