Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Autohit
Chci inzerovat
Vydáváme
magazíny

Audi TT RS Coupé a Roadster jsou venku. Pod kapotou jim buší pětiválec se 400 koňmi

Představení

25.04.2016

Právě dnes se na autosalonu v Pekingu odhalila nejvýkonnější verze Audi TT s označením RS. Ta nabídne benzinový pětiválec s výkonem 400 koní a mnohem víc.

Nejnovější generace TT RS nabídne točivý moment 480 Nm, který je k dispozici mezi 1700 a 5850 ot./min a je posílán na obě nápravy skrze systém pohonu všech kol Quattro a sedmistupňovou automatickou převodovku S tronic s možností řazení pádly pod volantem.

Verze TT RS Coupé tak zrychlí z 0 na 100 km/h za 3,7 sekundy, otevřený Roadster to zvládne o dvě desetiny pomaleji. Jak to tak bývá, nejvyšší rychlost je elektronicky omezena na 250 km/h, na přání (a za tučný příplatek) lze omezovač posunout na 280 km/h.

Obě ostré verze mají délku 4,19 metru, šířku 1,83 metru a výšku 1,34 metru, přičemž došlo i k úbytku na váze ve srovnání s předešlým TT RS. Už na první pohled poznáte nejvýkonnější verzi "tétéčka" podle jedinečné sady 19ti nebo 20ti palcových kovaných kol. K tomu se přidávají i specifické odstíny karoserie v barvě Grey a Nardo Catalunya Red.

Poprvé jsou v sériově vyráběném voze Audi použity na přání dodávané zadní světlomety s technologií Matrix OLED (organic light emitting diode). Jejich světlo lze plynule ztlumit, nevrhá žádné stíny a nevyžaduje reflektory. Zajímavostí je to, že v každém zadním světlometu jsou čtyři velmi tenké jednotky, které se směrem k vnějšímu okraji zmenšují, přičemž největší z nich nese nápis TT a čtyři kruhy Audi.

V kabině čekejme vynikající kožená sportovní sedadla, sportovní kožený volant a sportovní nášlapy pedálů. Součástí příplatkové výbavy pak je systém MMI Navigation plus s MMI touch včetně textového vyhledávání a hlasového ovládání hovorovou řečí.

Kde koho potěší i internetový modul Audi connect s hotspotem WLAN a taktéž systém Audi phone box, díky kterému lze indukčně nabíjet kompatibilní mobilní telefony. Pro stabilnější a sportovnější jízdu se hodí příplatkové adaptivní tlumiče s technologií Magnetic Ride. O kratší brzdnou dráhu se pro změnu postarají velmi drahé (avšak účinné) karbon-keramické brzdy.

Audi zahájí evropské prodeje modelu TT RS letos na podzim, a to za cenu 66 400 euro za verzi kupé. Otevřený roadster vyjde v základu na 69 200 euro.

Nahoru

Komentáře

Newsletter
Newsletter - registrujte se pro odběr novinek. Váš e-mail: