Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Autohit
Chci inzerovat
Vydáváme
magazíny

Alfa Romeo omladila model Giulietta. Změny musíme hledat lupou

Představení

11.04.2016

Před měsícem se světu představila omlazená Alfa Romeo Giulietta a nyní nastává její příchod na plochy českých autosalonů. Čím chce tahle italská kráska zaujmout?

Pokud budeme zkoumat změny v oblasti designu, je potřeba být velmi pečlivý. Nové je totiž jen tmavší pozadí předních světel, přední nárazník a maska chladiče. Tím je výčet novinek v oblasti exteriéru u konce a pro další změny je potřeba usednout do interiéru.

V něm se nachází nový multimediální systém UConnect s pětipalcovou dotykovou obrazovkou, který je nabízen už samotného základu. V něm se mimo jiné objevuje i šest airbagů, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektricky ovládaná a vyhřívaná zrcátka, elektrická okna vpředu i vzadu, manuální klimatizace, kožený multifunkční volant, manuálně stavitelné sedadlo řidiče, LED denní svícení, volič DNA a tatkéž 16palcová ocelová kola.

Pokud to někomu přijde málo, bude si moci objednat exemplář ve vyšší výbavě označené jako Super. Ta k výše zmíněným prvkům přidává tempomat, automatickou dvouzónovou klimatizaci, klimatizovanou schránku před spolujezdcem, výškově stavitelné sedadlo řidiče, třetí hlavovou opěrku vzadu, mlhovky a 16palcová kola jsou již litá.

Pro ty nejnáročnější je pak připravena Giulietta Veloce. Ta nabízí speciální designové doplňky karoserie, výše zmíněnou výbavu a 17palcová litá kola. Oproti dvou předešlým verzím se pak standardem stanou parkovací senzory vpředu i vzadu, sportovní sedadla v kombinaci kůže a Alcantary, kožený sportovní volant a (bohužel) generátor umělého zvuku motoru. Pro případné zájemce, kteří by po omlazené Italce toužili, přikládáme odkaz na ceník vozu.

Pod kapotou vozu se objeví zcela nový naftový čtyřválec 1.6 JTD o výkonu 120 koní. Ten je spojen s manuální šestistupňovou nebo dvouspojkovou automatickou převodovkou. Novinkou pod kapotou se stává i přeplňovaný zážehový motor 1.4 MultiAir o výkonech 120, 150 nebo 170 koní.

Vrcholem naftové řady je pak dvoulitrová jednotka JTD o výkonu 150 a 175 koní. S ním je spojen výhradně dvouspojkový automat TCT, který najdeme taktéž u verze Veloce. Ta nabídne přeplňovaný čtyřválec 1.75 TBi o výkonu 240 koní.

Nahoru

Komentáře

Newsletter
Newsletter - registrujte se pro odběr novinek. Váš e-mail: