Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Autohit
Chci inzerovat
Vydáváme
magazíny

Renault Talisman Grandtour přichází na český trh. Své litry v kufru nedá zadarmo

Představení

08.04.2016

Nový Renault Talisman se dostává na český trh v praktičtější verzi Grandtour. My vám proto přinášíme podrobné informace o jeho výbavách, motorizacích a nesmí chybět i další podstatné údaje.

Prakticky celý základ vozu je odvozen od verze sedan, což znamená, že Grandtour stojí na modulární platformě CMF. Délka vozu činí 4865 milimetrů, jeho rozvor pak 2809 milimetrů, což je rozdíl jeden milimetr oproti sedanu. Tím se dostáváme k hlavnímu údaji, kterým je objem kufru.

V základu počítejme s objemem 492 litrů, popřípadě pak s číslovkou 572. Ta platí ale jen tehdy, když si nekoupíte rezervu, nýbrž jen lepící sadu. Pokud se následně sklopí zadní sedadla, objeví se prostor s objemem 1681 litrů. To znamená, že rodinně zaměřený Talisman svým kufrem překonává japonskou Mazdu 6 Wagon, naopak na Škodu Superb Combi ztrácí.

Co se týče pohonů, základní motorizací se pro Talisman Grandtour stal vznětový čtyřválec 1.5 dCi v kombinaci se šestistupňovým manuálem. Ten disponuje výkonem 110 koní při 4000 ot./min s točivým momentem 260 Nm při 1750 ot./min. Pod kapotou se objeví i dvě verze benzinového motoru 1.6 TCe v kombinaci se sedmistupňovým dvouspojkovým automatem. Ta slabší poskytne výkon 150 koní při 5200 ot./min a 220 Nm při 1750 ot./min, silnější provedení pak řidiči dopřeje využít potenciál 200 koní při 6000 ot./min a točivý moment 260 Nm v 2500 ot./min.

Kdo by nebyl spokojen s výše uvedenými pohonnými jednotkami, může si zakoupit exemplář s motorem 1.6 dCi o výkonu 130 koní při 4000 ot./min a 320 Nm při 1750 ot./min. Poslední možností je tentýž motor se 160 koňmi dostupnými v 4000 ot./min a 380 Nm při 1750 ot./min. U té čekejme výhradně šestistupňový dvouspojkový automat EDC.

A jak je na tom Talisman Grandtour ohledně výbavy? Základem se stejně jako u sedanu stala výbavová linie Life. Ta nabízí šest airbagů, asistent rozjezdu do kopce, tempomat s omezovačem rychlosti, dešťový a světelný senzor, úchyty Isofix pro zadní boční sedadla, dálkově ovládané centrální zamykání, dvouzónovou automatickou klimatizaci nebo LED diody denního svícení.

Zájemci o vyšší výbavy mohou sáhnout po stupni Zen, jenž nabízí zadní parkovací senzory, multimediální systém R-Link 2 s vertikálním sedmipalcovým dotykovým displejem, navigaci, elektricky sklopná a vyhřívaná zrcátka, audiosystém s osmi reproduktory a trojdimenzionálním zvukem, klimatizovanou schránku před spolujezdcem, elektricky stavitelnou bederní opěrku řidiče a spolujezdce a taktéž volič jízdního režimu Multi-Sense.

Náročnější uživatele může potěšit výbava Intens se systémem varování při opuštění jízdního pruhu, automatickým přepínáním dálkových světel anebo sedadly čalouněnými kombinací látky a koženky. Zde už dostanete v základu i skvěle svítící přední světlomety s technikou LED Pure Vision.

Absolutní špičkou je pak Talisman Grandtour Initiale Paris. Ten v základu obsahuje výše zmíněné prvky, ke kterým přidává adaptivní tempomat, head up displej, systém nouzového brzdění, hlídání bezpečné vzdálenosti od vozidla vpředu, parkovací senzory vpředu, elektricky stavitelné sedadlo řidiče a spolujezdce v osmi směrech s elektricky nastavitelnou bederní opěrkou, čalounění sedadel kůží Nappa, infotainment R-Link 2 s horizotální 8,7palcovou dotykovou obrazovkou, navigaci anebo audio Bose Surround Sound s 13 reproduktory.

Pokud vás nový přírůstek do rodiny Renaultů zaujal, pak se můžete podívat na jeho ceník. Případní zájemci si pak mohou již dnes zadat objednávku.

Nahoru

Komentáře

Newsletter
Newsletter - registrujte se pro odběr novinek. Váš e-mail: