Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Autohit
Chci inzerovat
Vydáváme
magazíny

Alfa Romeo Giulia odhalila interiér a také možnou podobu civilní verze

News

17.07.2015

Nadějná novinka Alfy Romeo téměř po měsíci od své premiéry konečně ukázala svůj interiér. Oficiálně byla zatím k vidění jen vrcholná verze QV, máme však k dispozici ilustraci, jak by mohla vypadat civilní verze.

Alfa Romeo si s uvedením Giulie dává celkově načas. Po dlouhých letech čekání na nástupce modelu 159 minulý měsíc představila sedan, který má být novou nadějí upadající značky. Kromě exteriéru vrcholné verze Quadrifoglio Verde však byla premiéra na informace poměrně skoupá a další detaily automobilka odhaluje jen velmi zvolna, skoro by se dalo říct, že až s italskou uvolněností.

Ačkoliv vypadá Giulia QV slibně, pro Alfu bude zásadní, kolik prodá „obyčejných“ verzí běžným uživatelům a firmám. Z tohoto pohledu tak budou stěžejní vozy vybavené menšími benzinovými motorem a zejména turbodiesely Multijet. Italský web Omniauto.it přišel s návrhem, jak by taková civilní Giulia mohla vypadat. Pryč jsou agresivní spoilery a karbonové doplňky, avšak umírněná Giulia nakonec možná působí lépe a méně násilně než její ostré provedení. Nechme se překvapit, nakolik bude ilustrace podobná realitě.

Sportovní interiér odhalil manuální převodovku pro QV

Díky fotografiím sdíleným na Facebooku uživatelem Alfa Romeo-Il cuore ha sempre ragione nyní alespoň s jistotou víme, jak bude vrcholná Giulia vypadat uvnitř. Sportovně střiženému interiéru dominuje kůže a karbonová vlákna. Nelze si nevšimnout sportovních karbonových sedadel, která kombinují již zmíněnou kůži s alcantarou – trochu připomínají ty z Porsche GT3.

Posez za volantem je samozřejmě nízký a sportovní, s kolmo orientovaným tříramenným volantem, který rovněž stojí za pozornost. Alfa zůstala věrná klasickým kulatým analogovým přístrojům, naopak velmi moderně do kokpitu zapracovala multimediální systém. Rozměrný displej kopíruje tvar palubní desky a stává se tak nenásilnou součástí interiéru.

Poslední důležitou informací, kterou fotografie interiéru prozradily, je použití manuální převodovky pro verzi QV. Dvojitě přeplňovaný šestiválec o výkonu 510 koní s původem u Maserati a Ferrari bude řidič krotit pomocí spojkového pedálu a karbonové řadicí páky. V dnešní době plné dvouspojkových automatů by mohla být Giulia QV světlou výjimkou pro zapálené řidiče.

Nahoru

Komentáře

Newsletter
Newsletter - registrujte se pro odběr novinek. Váš e-mail: