Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Autohit
Chci inzerovat
Vydáváme
magazíny

Ford EcoSport přišel o rezervu, do Evropy dorazí v říjnu

News

13.07.2015

V perspektivním segmentu malých crossoverů Ford s modelem EcoSport díru do světa neudělal. Rok po zahájení prodeje proto v Evropě přichází s modernizací.

Ford EcoSport vznikl jako globální model a na mimoevropských trzích se mu daří – úspěšně se prodává v Jižní Americe nebo v Indii. Na evropské zákazníky ale příliš nezapůsobil, přece jen postrádá trochu vyspělosti, na níž jsme zvyklí. EcoSportu zřejmě moc nepomohl ani fakt, že Ford jeho uvedení v Evropě o dva roky pozdržel – mezitím se na trhu objevilo mnoho nových konkurentů.

Nyní se ale představuje modernizované provedení, které se pozná snadno: už nemá rezervu na pátých dveřích (srovnání viz galerie), místo ní má sadu na opravu pneumatik. S ní zmizelo také kontroverzní otevírání pátých dveří do boku. Konstruktéři změnili ale také naladění pružin, tlumičů, ESP a posilovače řízení. Zlepšilo se odhlučnění interiéru i kvalita použitých materiálů, přibyla funkce ztlumení podsvícení přístrojů a seznam příplatkové výbavy se rozšířil o vyhřívané čelní sklo.

Nabídka motorů zůstává stejná: atmosférický čtyřválec 1,5 l/82 kW s manuální nebo automatickou převodovkou, přeplňovaný tříválec 1,0 l EcoBoost/92 kW s manuálem a naftová patnáctistovka. U ní společně s přechodem na normu Euro 6 vzrostl výkon z 66 na 70 kW. Všechny verze mají poháněnou jen přední nápravu. K evropským zákazníkům se první kusy dostanou v říjnu.

Nahoru

Komentáře

Newsletter
Newsletter - registrujte se pro odběr novinek. Váš e-mail: