Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Autohit
Chci inzerovat
Vydáváme
magazíny

Suzuki Vitara je nejúspornější čtyřkolkou na trhu, základ stojí 386 700 Kč

Český trh

14.04.2015

Japonské SUV přichází již ve své čtvrté generaci. Prodej na českém trhu startuje dnes. Nejlevnější verzi s pohonem předních kol pořídíte za 386 700 Kč, varianta 4x4 stojí od 440 450 Kč.

Nové Suzuki Vitara má na svém kontě několik nej. Jednak je nejlehčím SUV současnosti, základní model váží jen 1075 kg. Zároveň je nejúspornější čtyřkolkou se spalovacím motorem, naftová varianta vykazuje spotřebu jen 4,2 l/100 km. A také je technologicky nejpokročilejším Suzuki, ve vyšších verzích má například radarový tempomat nebo LED světlomety.

Už základní provedení Comfort má bohatou výbavu. Tvoří ji sedm airbagů, klimatizace, rádio s Bluetooth nebo palubní počítač. S benzinovou šestnáctistovkou o výkonu 88 kW stojí 386 700 Kč, čtyřkolka se stejným motorem vyjde na 440 450 Kč.

Varianta Premium, která tvoří střed nabídky, je dražší o 33 800 Kč. Výbavu rozšiřuje mimo jiné o parkovací kameru, multimediální systém s rozhraním MirrorLink, automatickou klimatizaci, vyhřívání předních sedadel, tempomat a litá 17palcová kola. Verze 4x4 (stojí 476 000 Kč) má navíc adaptivní tempomat doplněný o funkci nouzového brzdění.

Nejvyšší provedení Elegance zahrnuje adaptivní tempomat i pro verzi 4x2. Dále má bezklíčové odemykání, LED světlomety, navigaci a další výbavu. Na přání lze mít i panoramatické střešní okno. Vitara ve výbavě Elegance stojí 455 300 Kč jako benzinová předokolka, 4x4 vyjde na 503 250 Kč. V této specifikaci lze pořídit i naftovou šestnáctistovku s 88 kW, která stojí 531 450 Kč (4x2), resp. 567 650 Kč (4x4).

Převodovky jsou manuální pětistupňová u benzinového motoru a šestistupňová u naftového. Benzinová Vitara bude od léta dostupná i s automatem, jedná se o šestistupňovou skříň Aisin, zatímco technicky spřízněný model S-Cross spoléhá na bezestupňovou převodovku CVT.

Nahoru

Komentáře

Newsletter
Newsletter - registrujte se pro odběr novinek. Váš e-mail: