Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Autohit
Chci inzerovat
Vydáváme
magazíny

Škoda Yeti posílí, 1.8 TSI a nejsilnější TDI však končí

Český trh

06.03.2015

Na konci května se kompletně obmění nabídka motorů ve Škodě Yeti. Základní dvanáctistovka bude o 4 kW silnější, ale nejsilnější pohonné jednotky se s přechodem na Euro 6 nedočkají nástupců.

Novým základem ve Škodě Yeti bude od konce května motor 1,2 l TSI s výkonem 81 kW. Jedná se o šestnáctiventilový motor nové generace, který Škoda v této verzi poprvé použila v nové Fabii. V Yeti nahradí osmiventilovou 1,2 l TSI/77 kW.

Také 1,4 l TSI bude nahrazen novou generací, což přináší zvýšení výkonu z 90 na 92 kW. Nabídku obohatí i jeho silnější verze se 110 kW. Naopak v Yeti už nebude pokračovat 1,8 l TSI, která má 118 kW (s DSG 112 kW).

Čtveřici turbodieselů (1,6 l se 77 kW a 2,0 l s 81, 103 a 125 kW) nahradí dvě varianty 2,0 l TDI. V novém provedení mají 81 a 110 kW. Silnější naftu Škoda neplánuje. „Do nabídky se naopak nedostane motor 2,0 TDI/125 kW (170 k),“ stojí doslova v tiskové zprávě.

Obměna palety motorů, které nově budou bez výjimky splňovat Euro 6, také rozšíří standardní výbavu o systém stop-start. Ve stejnou dobu, tedy na konci května, projde stejnou modernizací také Škoda Rapid.

Nahoru

Komentáře

Newsletter
Newsletter - registrujte se pro odběr novinek. Váš e-mail: