Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Autohit
Chci inzerovat
Vydáváme
magazíny

Mazda CX-3 se začne prodávat v létě, bude stát 379 900 Kč

Český trh

06.03.2015

Malý crossover Mazda přichází do Evropy s překvapivou nabídkou motorů a bohatou výbavou.

Sportovně střižené malé SUV od Mazdy měří na délku 4275 mm a jeho zavazadlový prostor pojme 350 litrů. Design interiéru i mnohé konstrukční části sdílí s nedávno představeným hatchbackem Mazda 2, na rozdíl od něj ale bude dostupné s pohonem všech kol – a to jak s benzinovým, tak naftovým motorem.

Zážehové agregáty zastupuje nezvykle silný kalibr: dvoulitrový čtyřválec, který známe již z Mazdy 3. Zatímco konkurenční modely spoléhají na menší motory, japonská značka vsadí na bohatě dimenzovaný atmosférický agregát. Varianta s pohonem předních kol má 88 kW (120 k) a spotřebu 5,9 l/100 km, čtyřkolka se pyšní 110 kW (150 k) a je o půl litru žíznivější. Maximum točivého momentu je v obou případech 204 Nm již při 2800 ot/min.

Turbodiesel je naopak nekonvenčně malý, proti konkurenčním šestnáctistovkám a dvoulitrům Mazda nasadí motor 1,5 l Skyactiv-D, který má 77 kW (105 k) a 270 Nm. Bude dostupný s pohonem předních i všech kol (spotřeba 4,0 nebo 4,7 l/100 km).

Všechny verze, s výjimkou naftové předokolky, nabídnou vedle šestistupňové manuální převodovky také šestistupňový automat. Prodej odstartuje na začátku léta.

Nejlevnějším modelem je dvoulitr s výbavou Emotion za 379 900 Kč, který má klimatizaci, rádio a elektrické stahování předních i zadních oken. Druhý stupeň Challenge za 434 900 Kč (resp. s turbodieselem za 479 900 Kč) má navíc litá kola, automatickou klimatizaci a multimediální systém včetně Bluetooth. Nechybí ani bezpečnostní asistenti – varování před vyjetím z jízdního pruhu a prevence čelního nárazu.

Čtyřkolka bude k dostání od verze Revolution za 565 900 Kč (benzin 110 kW) nebo 594 900 Kč (nafta 77 kW). Ve výbavě pak nechybí ani LED světlomety, parkovací senzory vzadu i vpředu a zadní kamera, bezklíčový vstup, vyhřívání sedadel nebo head-up displej.

Nahoru

Komentáře

Aktuálně
Když se řekne Lada, většina lidí si představí hranatý sedan se zadním náhonem vycházející z Fiatu 124…

Další, už 28. ročník časopisu Motocykl startujeme ve velkém stylu – dvojčíslem! Najdete v něm extra…

Mazda přichází s druhým faceliftem šestkového sedanu a kombi. Nový je například tvar zpětných zrcátek…


Newsletter
Newsletter - registrujte se pro odběr novinek. Váš e-mail: