Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Autohit
Chci inzerovat
Vydáváme
magazíny

Honda CR-V jezdí za 4,4 l a dostala devítikvalt

Facelift

21.01.2015

(+ 31x foto a 2x video) Razantní facelift oblíbeného lehkého SUV Honda CR-V se stává skutečností. Máme pro vás evropské specifikace, jež skrývají řadu překvapení!

Už loni na podzim jsme vám předběžně představili modernizované provedení modelu Honda CR-V, jenž v Evropě i u nás patří ke stálicím trhu s kompaktními SUV. Nyní již můžeme být konkrétnější a ukázat vám Hondu CR-V modelového roku 2015 podrobněji i s desítkami fotografií a informacemi. Změny karoserie novinku přiblížily ostatním soudobým Hondám, všimneme si zejména přepracovaných konců karoserie, ovšem to nejdůležitější se skrývá pod jejím povrchem.

Na místo dosud používaného vznětového čtyřválce 2,2 l i-DTEC nastupuje nový agregát s objemem 1,6 l. I v tomto ohledu lze sledovat překotný vývoj dieselů z posledních let: zatímco ještě nedávno patřil 2,2 l i-DTEC k všestranně nejlepším agregátům své třídy, doba pokročila. Nový 1,6 l i-DTEC je výrazně tišší, rychleji reaguje na pokyny plynového pedálu a bez potíží plní emisní limity EU6. Motor bude k dispozici ve dvou verzích: s výkonem 120 a 160 koní (88/118 kW) při 4 000 ot./min. a točivým momentem 300, resp. 350 Nm při 2 000 ot./min.

Zastánci zážehových motorů mohou zvolit osvědčený dvoulitr i-VTEC nastavený na 155 koní (114 kW) při 6 500 ot./min. a 192 N.m při 4300 ot./min. U obou agregátů mohou být poháněna jen přední, nebo všechna čtyři kola. Převodovky jsou standardně šestistupňové manuální, diesely mohou na přání dostat nový devítistupňový (!) automat, zážehový motor si však zachová alternativu v podobě dosud používané pětistupňové samočinné skříně. Vozy s automatickou převodovkou budou moci mít výhradně pohon všech kol.

Verze se zážehovým motorem se s kombinovanou spotřebou pohybují od 7,2 do 7,7 l/100 km, ty vznětové se pak pohybují v rozmezí 4,4 až 5,3 l/100 km. S ohledem na vyšší komfort jízdy a zlepšení stability doznalo úprav i nastavení komponent podvozku, rozchod kol na obou nápravách přitom nabyl o 15 mm. Multimediální soustava v modifikovaném interiéru nyní nabízí kromě velkoplošného dotykového monitoru i obraz couvací kamery, navigaci GPS, všestrannou konektivitu externích zařízení i přístup na internet. Spolehnout se bude možno také na vylepšený adaptivní tempomat i-ACC sledující nejen prostor přímo před vozem, ale též okolí a vozidla blížící se do jízdní dráhy.

wNJFzommhoY

2LrwWIVWxdw

Nahoru

Komentáře

Aktuálně
Když se řekne Lada, většina lidí si představí hranatý sedan se zadním náhonem vycházející z Fiatu 124…

Další, už 28. ročník časopisu Motocykl startujeme ve velkém stylu – dvojčíslem! Najdete v něm extra…

Mazda přichází s druhým faceliftem šestkového sedanu a kombi. Nový je například tvar zpětných zrcátek…


Newsletter
Newsletter - registrujte se pro odběr novinek. Váš e-mail: